Häng - bukplastik - landsting - lån ?

Förlåt för de något motbjudande bilderna, men här har ni mitt kära häng!
Nu när sommaren närmar sig så funderar jag mer och mer på "mitt häng". Suck. Det samlas redan nu (i vårvärmen & vid träning) svett i "vecket" vilket resulterar i att det blir irriterat och kliar som tusan. Missförstå mig rätt, jag är så enormt tacksam för att jag slipper bära runt på en massa kilon i sommar och jag accepterar att få dras med mitt häng till i alla fall nästa sommar. Jag har ju trots allt ett par kilon kvar att gå ner.... Gärna minus 13,4 kg till!
Men nu till frågan om jag kommer behöva bekosta det själv? Vad tror ni? Kanske någon som läser min blogg, som själv fått igenom en bukplastik av landstinget? Vad krävs?
I värsta fall får jag ju lösa det på annat sätt. Ta ett lån. För det måste ju bort, såhär kan jag ju inte se ut! :S



Usch o fy! *skäms*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0