På måndag är det 7 veckor sen operationen!

Ja på måndag är det 7 veckor sedan jag gjorde min operation. Jag väger nu 68 kg och har alltså nått "halvvägs" = 14 kg. Jag skulle vilja gå ner ca 13 kg till, men... jag antar att tiden får utvisa vart kroppen känner sig nöjd med... Bjuder på lite FÖRE & EFTER bilder:
Som ni ser har jag fått en massa överskottshud, men det visste jag ju redan sedan innan att jag skulle få. Detta eftersom jag tidigare på egen hand gått ner en hel del, och då visade det sig ganska så tydligt. En bukplastik ska göras i framtiden, likaså planerar jag en bröstförstoring/bröstlyft - kanske redan till höst?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0