Resultat denna veckan: -1,9 kg!

Förra veckan fick jag min mens och resultatet på vågen visade då bara -0,3 kg. Deprimerande! Men, idag däremot var det gladare miner när jag såg resultatet; minus 1,9 kg!! Hurra! Jag väger numera 69,5 kg och jag har "bara" 14,5 kg var till min målvikt. Känns som om jag faktiskt kommer komma dit! Helt otroligt ju....
Mina ärr är som röda strimmor på magen. Jag, som efter 2 täta barn, haft turen att slippa en massa bristningar önskar ju såklart att ärren blir fina. Men, det har ju bara gått en månad sen operation så det är väl bara att vänta och se hur det artar sig :) Idag ska jag dessutom på anställningsintervju! Har ju jobb men är sugen på att byta.. Håll tummarna för mig nu, snälla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0