Det börjar närma sig...

På onsdag är det bara en enda vecka kvar tills jag ligger på operationsbordet. Det innebär alltså att det idag är 10 dagar innan det är dags att säga hejdå till familjen, för att på egen hand göra min livs förändring. Känslorna är likt en karusell, otroligt växlande och blandade med både rädsla, glädje och längtan. Vill bara ha det överstökat, lixom.
Jag har fått åka in akut för något som troligtvis är gallanfall. Utredning ska ske framöver i form av ett ultraljud. Värsta känslan någonsin! Fick en spruta i skinkan och voltaren utskrivet. Kan bero på att jag endast ätit Modifast i 5 veckor! Herregud vad tiden går snabbt....
Jag väger nu ca 77,3 kg. Vägde som sagt 84 kg när jag var på bedömningssamtalet för 5 veckor sedan. Känns toppen att redan nu ha påbörjat viktminskningen.... längtar. Åh vad jag längtar, tills allt är klart.... 10 dagar kvar.. måtte det gå fort... fort...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0