Konstigt & en rolig grej

Aleris kunde inte hjälpa mig med läkarintyg, utan sa att det brukar ändå gå att boka. Antar jag får testa ringa igen och hålla tummarna för att någon annan svarar :p För visst är det konstigt vilken olik hjälp man får, beroende på vem som svarar i andra luren? Vissa kan hjälpa till med ALLT - andra ingenting.
Jag är trött idag. Mina barn har levt rövare hela natten i princip. Sen hade jag prov i morse (läser till usk) och nu ska jag strax till jobbet. Jobbar till 19.15 ikväll. Fullt ös.
En rolig grej var i alla fall att jag ställde mig på vågen precis och MED kläder (jeans, linne, tröja o strumpor) så visade vågen 79,8 kg! Hurra. Jag som max får väga 80 kg på operationsdagen. Har inte vägt mig med kläder innan, men på bedömningsmötet vägde jag ju 84,6 kg med kläder. Känns som att det ändå går åt rätt håll då ju :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0