Modifast: Kaffesmak

Har precis premiärdruckit en Modifast med Kaffesmak. Den smakade faktiskt också fantastiskt gott! Jag hade iskallt vatten och is i min :) Mums. Har bara fått i mig 3 st modifast idag, jag ska ju dricka 4 st, men.. det har helt enkelt inte hunnits med. Dessutom har det inte funnits nån hunger (?) Konstigt, men kroppen har väl vant sig antar jag...?
Så har helgen flugit förbi i en rasande fart och i morgonbitti är det dags att ställa sig på vågen igen. Denna veckan började med mens, som nu börjar finna sitt slut. Finaly! Hoppas bara inte den påverkar på vågresultatet imorrn. För då bli jag lack! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0