Samtal till Aleris

I morgon ska jag ringa till Aleris och se om jag inte kan få ett läkarintyg skickat till mig. I "mappen" vi fick på bedömningen fanns bara recept och patientinfo, som vem som helst kan skriva ut från datorn.

Jag behöver nämligen ett läkarintyg för att kunna boka bussen som tar mig från Blekinges lasarett till Kristianstad. Både dit och hem. Har nämligen diskuterat det hela med sambon och det blir nog det allra bästa att jag ändå åker buss. Den är helt gratis och att åka fram och tillbaka till Kristianstad (enkel resa tar ca 1,5 timme) med två små barn känns inte alls varken roligt eller schysst. Så, håll tummarna för att de kan skicka ett läkarintyg :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0