Viktmål, check!

Igår fuskade jag. Jag åt en grov smörgås med en blandning på. Blandningen var en röra av två kokta ägg, tonfisk i vatten, lite creme fraishe och en liten klick majonäs. Salt och svartpeppar. Helt fantastiskt gott!! Till saken hör också att jag bara hade hunnit äta TVÅ (ska ju äta 4) shaker på hela dagen. Och så en massa vatten. När jag kom hem från jobbet vid 19.30 var jag dödshungrig!
Vaknade i morse med enorm skuldkänsla. Var bara tvungen att ställa mig på vågen.... som stannade på 79,5 kg !!! MED smörgås i magen. Wihoo. Jag har nu nått "målvikten" jag har inför operationen. Kanonbra ju! Därmed är det inte sagt att jag ska börja äta fullt ut, några kg till är ju bra om jag går ner, men nåt enstaka - nyttigt - mål kan jag ju faktiskt unna mig numera. Härligt! Jag har verkligen saknat att TUGGA....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0