GODKÄND!!!!! :D :D :D

Det gick KANON på mötet idag!! 

Fantastiskt skönt och den 9 MARS är det min tur att opereras!! 2 dagar innan min födelsedag ;) 

Kunde inte bli bättre och jag behöver bara gå ner 2 kg tills dess (med är rek. att gå ner så mycket som möjligt ändå) Har ju flera veckor på mig men tänker ändå börja nu, på måndag.  Äta lite modifast och nåt mål vanlig, men hälsosam, mat. 


Det kan ju bli så att jag blir inringd också, om det uppstår nåt återbud. Eftersom jag bara har 2 kg ner så är jag först ut på återbudslistan. 


Wiii!!! är Överlycklig!


Nu ska sambon och jag på bio. Är barnlediga tills i morgon ♥ Skriver mer om hur bedömningen gick till i nästa inlägg. TACK TILL ALLA ni som hållt tummarna för mig idag!

Kommentarer
Joanna

Grattis!! Fantastiskt! Välkommen till ditt kommande nya liv! Härligt att du blev godkänd!



Lycka till med operationen, kommer fortsätta följa din blogg och din resa!



Kram!

2011-01-21 16:49:24
URL: http://Kiikop.bloggplatsen.se
@ngie

•.¸¸.•´¯`•.♥ GRATTIS ♥.•´¯`•.¸¸.•



Jag är så glad för din skull, så bra att du inte behöver gå ner mer än 2 kg. Men tänk på att varje kilo du går ner nu är kilo som aldrig kommer igen, och minder att kämpa med sedan...



Skall bli kul att följa din resa, min är ju bara i början.. :)



Kram

2011-01-21 19:03:06
URL: http://mammamormormanniska.blogspot.com/
Lancome

Vad roligt att höra!!!

SÅ GLAD FÖR DIN SKULL.

Ska bli spännande att höra hur det var på bedömningsmötet.



/Kram

2011-01-21 21:27:50
URL: http://www.lancomesresa.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0