Onsdag idag..

Så var det bara onsdag och torsdag kvar, idag och imorgon alltså. 2 dagar. Sen smäller det!

Jag har väl egentligen inte så mycket att skriva. Jag är ledig idag och i morgon jobbar jag mellan 12-19.30. Sen är det fredag! Vi kommer ju åka här ifrån direkt efter vi lämnat barnen på dagis vid 06.30 på fredag morgon. Sen tar det ca 2 timmar till Kristianstad från oss. Hoppas vi hinner? Ska ju hitta parkering, sjukhus och avdelning också....
Dock kan vi ju inte lämna barnen tidigare eftersom dagis öppnar först då. Äh, vi kommer nog fram i tid ändå.. :) Sambon ska som sagt följa med och det känns tryggt. Han är (förutom hans chef också då, hmf!) den enda som vet om att jag ens funderar på denna operationen. Men, blir jag godkänd på fredag så kommer jag berätta för mina föräldrar och syskon redan på lördag - kan inte hålla mig!
När berättade ni? Och har ni berättat för "alla" eller bara de som står er närmast?

Kommentarer
Joanna

Håller tummarna hela tiden!!



Jag har "turen" att känna många andra som genomgått denna operation, däribland min mamma, min syster, min moster osv osv. Det var min mamma som hjälpte mig med att ens kontakta vårdcentralen första gången jag stod i kö. Har alltid varit öppen och ärlig med att jag ska operera mig. Har inte sett någon mening med att hålla det hemligt. Det är ett stort beslut, och kan vara jobbigt också att hålla det för sig själv. Jag har haft stort behov av att prata med andra om det. Det är ju ett viktigt beslut, en stor operation, och man gör det för sin hälsa, för att få en lång framtid. Tycker man ska vara stolt över det :)



Lycka till!



/ Joanna

2011-01-19 16:08:45
URL: http://Kiikop.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0