800 kr fattigare

Jag åkte till apoteket idag för att hämta ut alla saker man behöver innan och närmsta tiden efter operation. Gick därifrån 800 kr fattigare.... Hur som helst så finns det hemma nu och det känns bra. Det är lite i det mentala stadiet som faller på plats. Snart är det verkligen dags!!
Fragminsprutor var bland annat med hem... Ikväll om en vecka tar jag och duschar med Hibiscrub en första gång, för att sedan vakna och duscha med det igen. Kan inte förstå det?! En vecka kvar bara! Jag ringde också in till Aleris, Kristianstad, för att bekräfta att jag gått ner det jag ska. Skulle "bara" gå ner 2 kg, men jag har faktiskt gått ner 7 kg! Kanonbra jobbat av mig själv *ger mig själv en klapp på axeln* :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0