Dagen D

Sådärja. Nu är det snart dags att bege sig mot Kristianstad... Har sagt hejdå till mannen och barnen (de är 4 och 2,5 år så jag har inte berättat för barnen)
och väntar nu på att klockan ska gå så att min mamma kommer och hämtar mig.
Gullig som hon är så kör hon mig till Kristianstad (enkel väg ca 1,5 timme) Jag har världens bästa mamma
Sådärja. Nu är det snart dags att bege sig mot Kristianstad... Har sagt hejdå till mannen och barnen (de är 4 och 2,5 år så jag har inte berättat för barnen) och väntar nu på att klockan ska gå så att min mamma kommer och hämtar mig. Gullig som hon är så kör hon mig till Kristianstad (enkel väg ca 1,5 timme) Jag har världens bästa mamma ♥
Håll nu tummarna för mig!! Hejdå, vi hörs - hoppas jag! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0